Nak Jalan Jepun! Ini Itinerari Ke Osaka-Tokyo Untuk 9 Hari

Nak Jalan Jepun! Ini Itinerari Ke Osaka-Tokyo Untuk 9 Hari

Selepas hampir 6 bulan merancang, akhirnya aku berjaya merialisasikan impian untuk travel ke Jepun. Trip kali ini bawa aku ke Osaka dan Tokyo serta singgah di Gunung Fuji selama 9 hari. Kali ini bukan pergi solo, aku bawa member 2 orang.

Aku cuba untuk sediakan itinerari yang sesuai dengan kteorang dari segi tempat penginapan, tempat wajib singgah, penggunaan Pass, makanan harian, kos & bajet perbelanjaan dan sebagainya. Tapi sebab trip bujang, tiada masalah sangat lah kalau terpaksa banyak jalan kan.

Aku harap perancangan dan itinerari aku sepanjang perjalanan ke Jepun dengan memaksimakan selama 9 hari ini memberi manfaat untuk anda yang mungkin pertama kali untuk menjejakkan kaki di negara matahari terbit tersebut.

Untuk info, ini bukanlah pertama kali aku jejak kaki ke Jepun, ini kali kedua. Kali pertama adalah pada tahun 2016 ketika membuat lawatan sambil belajar pada zaman Universiti. Tapi waktu tersebut, hanya fokus kepada Tokyo dan bukan aku yang merancangnya. Kali ini hampir kesemuanya, aku research dan rancang sendiri.

Jadi nak tahu itinerari ke Osaka-Tokyo di Jepun untuk tempoh 9 hari, anda boleh klik link dibawah. Dikongsikan secara details kesemua yang anda ingin tahu dari mula hingga akhir trip kami tersebut. Btw trip ini berlangsung pada Oktober 2024.

>>Itinerari Trip Ke Osaka-Tokyo, Jepun Untuk 9 Hari<<

itinerari ke osaka tokyo jepun

Aiman
Aiman Suka kongsikan info menarik dan pengalaman sendiri berkaitan pelbagai perkara | aiman6991@gmail.com

Post a Comment for "Nak Jalan Jepun! Ini Itinerari Ke Osaka-Tokyo Untuk 9 Hari"